Романтична Секс Ролева Игра - Корабокрушенци

Измислих тази игра за първото си виртуално гадже. Читателят е мъж който праща съобщенията на дамата с копиране и поставяне. Може да се доусъвършенстват добавят или махат епизоди. Може да има синтактични грешки. После ще добавя и картинки ако не ме домързи.

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

Годината е 1724. Намираш се на транспортен каравел (кораб с платна), който превозва благородна особа. Кой ще бъдеш 1. Капитана на кораба 2. Благородницата 3. Корабния медик(лекар)

---дамата избира---

Облечена си с 1. Дълга червена рокля 2. Черен комбинезон с корсаж, пола и жартиери 3. Каквото си избереш

---дамата избира или пише нещо каквото си реши---

Небето е ясно а океана спокоен. Няма птици в небето тъй като сем далеч от брега. Излизаш на паубата и поглеждаш екипажа (надменно - благородница, покровителствено - капитан, загрижено - медик). Приисква ти се да 1. Си похапнеш 2. Да поспиш 3. Да се окъпеш в океана

---дамата избира---

След (действие) забелязваш на кърмата моряк, който любопитно оглежда облаците. Това съм аз, корабния навигатор. Облечен съм с бяла(мръсна) риза, син елек с големи копчета, гащи стегнати под коленете, а слиповете ми са толкова хлабави че понякага едното ми мъдо изскача от тях(това разбира се не се вижда:)). След малко скачам на паубата и извиквам "Ще има буря!".

(ако си капитан) Идвам при теб и ти помагам да определиш курса.

(ако си медик) Идвам при теб и ти помагам да подготвиш лазарета.

(ако си благородница) Идвам при теб и ти казвам да стоиш в трюма.

Твоята реакция е (пишеш нещо)

---дамата пише нещо ---

Въпреки усилията ми (ни, ако си капитан) бурята ни застига. Едри капки дъжд се изсипват. Гръмотевици и светкавици разтърсват небето. Огромни вълни се стоварват върху кораба. Ти 1. Отиваш на руля да управляваш кораба 2. Скриваш се в трюма 3. Държиш се за въжетета на платната

---дамата избира---

Една вълна плисва и ни изхвърля до (парапета -рул,платна) (стената -трюм). Аз се озовавам някак върху теб и ти усещаш члена ми леко под гърдите си. Как реагираш 1. Изплъзваш се 2. Търсиш по-безопасно място 3. Притискаш ме да го усетиш по-добре

---дамата избира---

Критичните ситуации не са за романтика (ако 2. ме дръпваш на страни и (греда, шкаф, платно) пада на мястото където бяхме). Ако друго аз те дръпвам и те спасявам. Удря поредната вълна с огромна сила и се озоваваш зад борда! Виждаш как кораба се отдалечава с хаотични наклони, някои почти го обръщат. Наблизо забелязваш 1. Спасителен пояс 2. Плаваща дъска 3. Каса с вино - Към кое ще доплуваш?

---дамата избира---

Не след дълго бурята утихва. Облаците се разсейват. Вече е пладне. Дочуваш крясъка на чайки. Брегът е близи. Доплуваш до него с помоща на ( пояс, дъска, каса) и се пльосваш на топлия пъсък. Нещо мърда на 50 крачки от теб. Това съм аз. Уморен достигам до брега с помоща на (един от другите предмети, касата трябва да е там). Ти 1. Родостно тичаш към мен и ме прегръщаш, 2ма оцелели сме все пак 2. Бавно идваш към мен и ми помагаш да се изправя 3. Плахо се приближаваш защото се страхуваш 

---дамата избира---

Оглеждаме обстановката за да установим ситуацията си. Оказва се че сме на малък остров около 500 метра с пясък по края и палмова горичка в средата. Само ние двамата сме и не знаем дали кораба е потънал или оцелял. Слънцето напича. Аз се събличам да изсуша дрехите си и оставам по слипове. Побутвам си мъдото вътре във слипа :) Ти 1. Събличаш се да изсушиш и оставаш по жартиери 2. Събличаш се да се изсушиш и оставаш гола 3. Полягаш на пясъка да съхнеш

---дамата избира---

(ако си гола аз тактично извъртам глава) След като изсъхнем се обличаме и се залавяме да намерим подслон, дърва за огън и храна. С кое ще се заемеш?

---дамата избира---

Тръгваме по задачите си, но острова е толкова малък, че от време на време посточнно се засичаме. Аз все ти помахвам и ти се усмихвам а ти 1. Помахваш и се усмихваш 2. Гледаш ме намръщено 3. Пращаш ми въздушни целувки

---дамата избира---

Вече е след пладне. Срещаме се на края на горичката със плячката (купа съчки и чудни плодове). Палим огън да гоним насекомите и си похапваме плодчета. След това те обхваща емоция на 1. Тъга 2. Несигурност 3. Романтика

---дамата избира---

Отиваш до брега движена от емоцията си. Вече е привечер и слънцето, огромно и червено залязва на хоризонта. Лек бриз си играе с косите ти. Сядаш на пясъка и и се втренчваш във хоризонта.

(ако Тъга аз се приближавам и сядам до теб с бутика вино в рака. Започвам да да те успокоявам)

(ако Несигурност аз се приближавам и сядам до теб с бутика вино в рака. Започвам да да те уверявам)

(ако Романтика аз се приближавам и сядам до теб с бутика вино в рака. Започвам да да те закачам)

Започваме да си говорим за 1. Небето и показващите се звезди 2. За ситуацията в която се намираме 3. За смисъла на живота

---дамата избира---

Както си говорим аз поставям ръка на бедрото ти и се допирам до рамото ти. А ти 1. Се притискаш също до мен 2. Слагаш ръка на моята ръка 3. Пресягаш се да ме хванеш за кура.

---дамата избира---

Ръката ми все повече стига към чатала, докато (твое действие). Изведнъж главата ми(горната) се оказва на гърдите ти. Ти 1. Раздрусваш гърдите си 2. Започваш да се събличаш 3. Започваш да ме събличаш

---дамата избира---

Събличаме се енергично и хвърляме дрехите си в различни посоки. Бикините ти се озовават на носа на любопитен делфин, който ги хвърля обратно на брега и припка да избяга. Отново полягваш на пясъка и се облягаш на лакът с изпънати крака. Топлите океански вълни галят пръстите на краката ти а аз полягам до теб обърнат така че кура ми гъделичка бедрата ти. Аз прекарвам ръка до бузата на задника ти а ти 1. Ме галиш 2. Започваме да се целуваме 3. Си играеш с кура ми

---дамата избира---

Възбудата ме обхваща и кура ми започва да набъбва и да пулсира. Хващам те за раменете и те притискам по гръб на пясъка. Разтварям ти леко краката с моите докато все още са опънати на земята и започвам бавно да отривам кура си в тялото ти от гърдите почти до путето ти. Ти 1. Ме обгръщаш с ръце и ме притискаш да усетиш кур ами в тялото си 2. Ме обгръщаш с ръце и насочваш кум путето си 3. Измисляш нещо ти и го пишеш 

---дамата избира---

Когато вече си влажна отърквам го два три пъти в клитора и ти го набутвам в путето. Чува се леко пльокане и ти 1. Испъшкваш 2. Се усмихваш 3. Мъркаш като коте

---дамата избира---

Разпъвам ти ръцете на пясъка като вплитам пръстите си в твоите и запозвам ритмично да го пъхам и да го вадя но не целия. Прая едно пълно пъхане и вече трябва да си достатъчно широка за да го извадя целия и да го пъкна пак няколко пъти. Все още си по гръб на пясъка. Каква поза заемаме след това 1,2,3,4,5: 

(1. Вдигам ти краката перпендикулярно и 5 минути те еба страстно, докато дишам възбудено. Каква поза заемаме след (това които остават)) 

(2. Слагам те на партер и 3 минути те еба енергично, докато ти говоря мръсотии. Каква поза заемаме след това (това които остават)) 

(3. Слагам те по лице и 4 минути те еба нежно, докато ти чеша с нокти гърба. Каква поза заемаме след това (това които остават))

(4. Търкулваш ме мен по гръб и се озоваваш отгоре ми с лице към мен и 4 минути подскачаш и се мушкаш на кура ми. Каква поза заемаме след това (това които остават))

(5. Търкулваш ме мен по гръб и се озоваваш отгоре ми с гръб към мен и 3 минути се нанизваш на кура ми докато аз те дърпам за косата. Каква поза заемаме след това (това които остават))

---дамата избира докато не минат 5те сцени---

(след 5те пози) Аз вече треперя и съм готов да свърша. Къде свършвам 1. В путката ти 2. Вадя и го пъхам в гъза ти за накрая 3. На стомаха ти

---дамата избира---

Ако не си готова още ми даваш насоки и аз успявам да те задоволя. След което се обръщаме по гръб задъхани и потни. Вече е тъмно и луната хвърля лека сянка. Огъня тлее и оставяме няколко дърва за през нощна. Докато заспим 1. Си говорим 2. Се гушкаме 3. Играем ролеви игри

---дамата избира---

На сутринта ставаме а времето е прекрасно. Ухае на тропически цветя. Но виждаш че не сме сами! Кораба е оцелял и ни е намерил да ни прибере. След като екипажа заковава няколко дъски кораба се отправя обратно по пътя си. Стоим на паубата на разсояние. Погледите ни се срещат. Аз се усмихвам и ти намигам, а ти 1. Също се усмихваш и ми намигаш 2. Правиш с устата си целувка 3. Поглеждаш ме студено и кимаш с глава.

---дамата избира---


Тхе енд 

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬



 


Comments